Tuition fee & Stay

Senarai harga(2020.04~)

Kami menyediakan tiga kursus; program 1 tahun, program 1.5 tahun dan program 2 tahun. Jika anda tidak tahu untuk memilih, jangan segan menghantar e-mel kepada kami untuk bertanya.

*Pada asasnya, anda perlu membuat pembayaran sekali sahaja.
Sila hubungi kami untuk maklumat lanjut.
  program 1 tahun program 1.5 tahun program 2 tahun
Yuran saringan ¥30,000 ¥30,000 ¥30,000
Yuran kemasukan ¥50,000 ¥50,000 ¥50,000
Yuran pengajian ¥630,000 ¥945,000 ¥1,260,000
Perbelanjaan lain
(aktiviti kebudayaan)
¥60,000 ¥90,000 ¥120,000
buku teks Variable Variable Variable
Jumlah keseluruhan ¥770,000 ¥1,115,000 ¥1,460,000

Pembayaran mengenai Yuran saringan & Yuran pengajian

Sekolah Bahasa Jepun SEIGAN telah bekerjasama dengan Flywire untuk menyelaraskan proses pembayaran antarabangsa bagi pelajar-pelajar kami. Dengan Flywire, anda boleh membayar secara dalam talian, dengan selamat dari mana-mana negara dan mana-mana bank, biasanya dalam mata wang negara anda.

MENGAPA MENGGUNAKAN FLYWIRE?

  • Flywire membenarkan anda untuk membayar dari mana-mana negara dan mana-mana bank, menawarkan kadar pertukaran asing yang sangat baik dan tiada yuran yang tersembunyi, Harga Dijamin Terbaik!
  • Menjejaki kemajuan pembayaran dalam talian anda dan menerima pemberitahuan e-mel dan mesej teks setiap langkah kemajuan.
  • Hubungi sokongan pelanggan berbilang bahasa mereka melalui telefon, perbualan dan e-mel bila-bila masa, hari untuk mendapatkan sebarang bantuan dengan pembayaran anda
MAKLUMAT SOKONGAN PELANGGAN FLYWIRE

*E-mel: support@flywire.com
*Web: flywire.com/help
*Video: flywire.com/how-it-works/

> Panduan bayaran

CARA UNTUK MEMBUAT PEMBAYARAN
  • Di bawah, masukkan jumlah bayaran dan negara asal, kemudian klik TERUSKAN KE FLYWIRE. Anda akan diarahkan ke laman web Flywire. Atau, pergi ke seigan.flywire.com
  • Pilih kaedah pembayaran dan buat (atau log masuk ke) akaun Flywire anda, kemudian masukkan beberapa maklumat asas untuk memulakan tempahan pembayaran anda.
  • Ikuti arahan untuk menghantar wang pembayaran kepada Flywire. Untuk pembayaran menggunakan kad debit/kredit, masukkan butiran kad anda dalam talian untuk melengkapkan pembayaran anda dalam mata wang negara anda. (Pilihan pembayaran tempatan tambahan mungkin disediakan bergantung pada negara tempat anda membuat pembayaran.)
  • Jejaki pembayaran anda bila-bila masa dengan log masuk ke akaun Flywire anda. Menerima mesej teks dan e-mel status kemas kini setiap langkah kemajuan, termasuk pengesahan apabila pembayaran anda telah dihantar ke institusi
Kod widget HTML:(*Sila klik URL di bawah, kemudian isikan maklumat tentang anda)

https://flywire.com/widget/transfers/new?school_subdomain=seigan

Jika anda ingin membuat Pindahan Bank Sila Klik di sini